ان تی سونوش۳۸۰۰ داپلر ۳میلیون آزمایشش۱۸۰۰
من امروز دادم سونو شد ۲۴۰۰ با تامین اجتماعی
ازمایشش ۱۸۰۰
سونو آزاد 2900 و آزمایشش با بیمه تکمیلی166 ت
من دو روز پیش 5100 دادم
اگه دکترمشکوک نباش وآزمایش های دیگه نخواد بادفترچه تامین اجتماعی ان تی سونرگرافی ۸۰۰شد آزمایش ۱۵۰۰ البته قیمتهای قبل عید چون تعرفه ها یه مقدار رفته بالا
البته من من انتی و داپلر با بیمه دی صفرش کرد حدودی ۷تومان میشد
سونو ان تی پریروز دادم ۵۲۰۰
الان برای سه ماهه دوم آزمایش نمیدونم فردا میخوام برم انجام بدم ولی سنو گفت۲۲۰۰
امروز انجام دادم فقط سونو ۵۷۰۰
من آزمایش ۱۱۰۰وسنو۷۵۰دادم البته اسفندماه
به من گفت ۳۲۰۰
ان تی۴تومن
ان تی رفتم ۵۲۰۰ ناقابل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.