خانوما هزینه غربالگری سه ماهه اول چقدره؟

۱۳ پاسخ

ان تی سونوش۳۸۰۰ داپلر ۳میلیون آزمایشش۱۸۰۰

من امروز دادم سونو شد ۲۴۰۰ با تامین اجتماعی
ازمایشش ۱۸۰۰

سونو آزاد 2900 و آزمایشش با بیمه تکمیلی166 ت

من دو روز پیش 5100 دادم

اگه دکترمشکوک نباش وآزمایش های دیگه نخواد بادفترچه تامین اجتماعی ان تی سونرگرافی ۸۰۰شد آزمایش ۱۵۰۰ البته قیمت‌های قبل عید چون تعرفه ها یه مقدار رفته بالا

البته من من انتی و داپلر با بیمه دی صفرش کرد حدودی ۷تومان میشد

سونو ان تی پریروز دادم ۵۲۰۰

الان برای سه ماهه دوم آزمایش نمی‌دونم فردا میخوام برم انجام بدم ولی سنو گفت۲۲۰۰

امروز انجام دادم فقط سونو ۵۷۰۰

من آزمایش ۱۱۰۰وسنو۷۵۰دادم البته اسفندماه

به من گفت ۳۲۰۰

ان تی۴تومن

ان تی رفتم ۵۲۰۰ ناقابل

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
بابای آرشیدا بابای آرشیدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد