۵ پاسخ

سلام کلا غربالگری‌ها در اکثر مراکز آزاد حساب میشن و خیلی به بیمه مربوط نیست،بنده انجام دادم که سونو ۱۴۰۰ و آزمایش خون هم ۱۶۰۰ شد البته شاید تو مراکز مختلف قیمت متغیر باشه..

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

من بارداری های قبلم و الانم هرچی آزمایش دادم رایگان بوده با بیمه تکمیلی ایران
کاش شماهم بیمه درست کنی

بدون بیمه هستید؟

قبل عید ۲۵۰۰‌دادم
الان بیشتر شده 🥲

سوال های مرتبط

مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 هفته بیستم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان نلا مامان نلا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
بابای آرشیدا بابای آرشیدا هفته سی‌وسوم بارداری