منکه از ۲۶درددداشتم بستری شدم نزدم شما که ۳۵ای الان انشاالله استزاحت کنی به۳۸میرسی...من الانم ماه درد دارم ماه درد طبیعیه
شش تا من ک دوتا فقط زدن برام
منم ۴ تا زدم
هفتت ک بالاس چرا آمپول ریه ؟
برای چی آمپول ریه زدی خطر زایمان زودرس داری؟
۶ تا رو یکجا ردی؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.