من دیروز وامروز رفتم 6تا آمپول ریه رو زدم

۶ پاسخ

منکه از ۲۶درددداشتم بستری شدم نزدم شما که ۳۵ای الان انشاالله استزاحت کنی به۳۸میرسی...من الانم ماه درد دارم ماه درد طبیعیه

شش تا من ک دوتا فقط زدن برام

منم ۴ تا زدم

هفتت ک بالاس چرا آمپول ریه ؟

برای چی آمپول ریه زدی خطر زایمان زودرس داری؟

۶ تا رو یکجا ردی؟!

سوال های مرتبط