برو بیمارستان nstبده انشااللع که انقباض نباشه
منم کمر درد و زیر دلم درد میکرد مث پریودی چن هفته پیش رفتم بیمارستان تو nstانقباض نشون نداد اومدم خونه
اگ با استراحت اوکی نشد برو یسر پیشه دکترت
منم اینجوری بودم رفتم ان اس تی گفتن انقباض الان بستریم توام برو خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.