۳ پاسخ

برو بیمارستان nstبده انشااللع که انقباض نباشه
منم کمر درد و زیر دلم درد میکرد مث پریودی چن هفته پیش رفتم بیمارستان تو nstانقباض نشون نداد اومدم خونه

اگ با استراحت اوکی نشد برو یسر پیشه دکترت

منم اینجوری بودم رفتم ان اس تی گفتن انقباض الان بستریم توام برو خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان مرصاد مامان مرصاد هفته سی‌وهفتم بارداری