۳ پاسخ

سلام من رفتم سونو گرافی واژن روز سوم پریودی .ک اصلا پریودیم نمیاد فقط روز اول دوم یه چند لکه بود .سونو دادم دکتر گفت سقط داشتی ماه قبل پریودیم عقب افتاد چند روز و بعدش پریودی زیادی داشتم اما سقط بدون درد میشه . و من جلوگیری با کاندوم دارم البته اخرین مرحله کاندوم میزاریم امکانش هست .و رفتم آزمایش بتا دادم گفت تو این یک ماه اخیر باردار نبودی

مرسی عزیزم❤️

خدا حفظش کنه😍

سوال های مرتبط