۳ پاسخ

عزیزم یه سوال ازچهل روزکه بگذره وارد دوماهگی بشه تایم شیرخوردنش چجوریه چند ساعت یکباره؟چقدرزیرسینه میمونه؟
چون من الان دارم یک ساعت و نیم یکبارشیرمیدم‌نیم ساعت زیرسینس خسته شدم.
خوابشون تنظیم میشه چجوریه میشه بگین ممنونم

جووووونم 😍😍😍مبارکش باشه خداحفظش کنه❤️❤️

خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان نیارا🎀👶🎀 مامان نیارا🎀👶🎀 ۱۱ ماهگی
بابای سوین اسفندیاری بابای سوین اسفندیاری ۶ ماهگی
مامان آیسام مامان آیسام ۴ ماهگی