عزیزم یه سوال ازچهل روزکه بگذره وارد دوماهگی بشه تایم شیرخوردنش چجوریه چند ساعت یکباره؟چقدرزیرسینه میمونه؟
چون من الان دارم یک ساعت و نیم یکبارشیرمیدمنیم ساعت زیرسینس خسته شدم.
خوابشون تنظیم میشه چجوریه میشه بگین ممنونم
جووووونم 😍😍😍مبارکش باشه خداحفظش کنه❤️❤️
خداحفظش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.