۷ پاسخ

دختر منم خیلی وقتا موهاشو میکشه بعدشم کلا وول میخوره موقع شیر خوردن انگار داره بزور میخوره نمیدونم چشه یه مدت خوب بود باز اینجوری میشه

آره خب 😅
اصلا نگران نباش ❤

ببین مامان جان
زمان میبره تا هماهنگی میون اعضای بدنش و مغز نوزاد شکل بگیره
هنو تو مرحله شناخت و کشف اعضای بدنش هست

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 💕🩵
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ  🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii

طبیعیه
تازه یاد گرفته از دستاش استفاده کنه

تازه
ق از دوماه
سرش
شیشه شیر
پاش
سر و دست من
یه بنده خدایی بهم گفت بچه ت مثل دستپاچه ها شیر مبخوره

چرااااااااا

سوال های مرتبط