اگه دارو استفاده کردی برای فولیکول طبیعه اگه درد نداری اذیت نیستی موقع پریود چیز مهمی نیست با پریودت رفع میشع چون نوشته کیست فولیکولیه اصلا استرس نداشته باش بابا با این فولی حتما باردار میشی انشای الله💞
کیست که یه چیز سادس تو زنان
خداروشکر کن فیبروم تنبلی تخمدان اینجور چیزا نداری که درمان ندارن
اصلا نمیدونم چیه کسایی که کیست دارن تنبلی ندارن اونایی هم که تنبلی دارن کیست ندارن
باز خدارو شکر کن تنبلی نداری خیلی سخته من دارم
من هروقت میرفتم دکترمیگفت کیست داری دوبارحامله شدم دوبارش باکیست😂
منم همیشه کیست دارم
ناراحتی نداره ک با دارو و اینا رفع میشه پریود بشی میاد میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.