خانوما چرا توواژنم تیر میکشه؟

۳ پاسخ

منم قبل از اینکه بدونم باردارم تو واژنم تیر میکشید از هوش مصنوعی پرسیدم گفت احتمال بارداری ندارع ولی باردار بودم بخاطر نی نیه عزیزم طبیعیه همین الآنم بعضی موقعع میشه

طبیعه اوایل درد واژن و لگن

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند ۵ ماهگی
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری