خانوما من ۶هفتمه
امروز رحمم خیلی تیر میکشه چرا؟؟

۶ پاسخ

طبیعیه گلم ، گاهی تیر میکشه ، گاهی میگیره و ول میکنه ، گاهی انگار نبض میزنه همه اینا طبیعیه

چون طبیعیه

طبیعیه نگران نباش سه ماه اول خیلی مزاقب خودت باش دکترت کیه ؟

طبیعیه عزیزم

تو بارداری همه چیز طبیعیه مگخ اینکه خلافش ثابت بشه😬

منم همینم عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی