شیاف گزاشتم چرا رحمم تیر میکشه

۵ پاسخ

داراب دکترت کیه گلم؟؟

عزیزم دیشب من درد خیلی بدی در حد ۱۰یا۱۵ دیقع از زیر شکمم گرفتم ولی رفتم بیمارستان گف تخمدانا بزرگ شدن بخاطر بارداری برا اونه

عزیزم ..سعی کن تو رختخوابت ک رفتی بزاری و آروم دراز بکشی..
نگران نباش ماههای اول تخمدان رحم درد میان .یا همون تیر میکشن..طبیعیه ..

منم خیلی درد دارم اگه فقط درد بود برام مهم نبود چون خون ریزی هم دارم نگرانم

من شنیدم اوایل بارداری به خاطر بچه داره رشد میکنه اینجور هس داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
دردونه🫶🏻🥰 دردونه🫶🏻🥰 قصد بارداری