۴ پاسخ

اره میگن برا اینه که. داره بزرگ میشه رحم

اره عزیزم منم اینطوریم چون رحمت داره کش میاره برای جای بچه

قشنگ حس میکنی دهانه رحمته؟ واسه من بعضی وقتا سوزن سوزن میشه نمیدونم واژنه یا رحمه

سلام بله طبیعی منم همین طور بودم دکتر گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری