مامانا زیر دلم هی تیر میکشه ول میکنه
اینجوری بودین. طبیعیه؟؟

۱۱ پاسخ

آره منم اینجور بودم هنوزم گاهی دردم میگیره عادیه

معولابعداز۷یا۸هفته بعضامیادسراغشون بعضیام کلاندارن

گلم اگ یبوست یا نفخ داری ی چی بخور کمتر اذیت شی ولی درکل بارداری داره ازین دردا

اگه شیاف داری بزار

عادیه نگران نباش اکثراهمینجوریم

من خودم مدت زیادی نشسته باشم کمردرد میگیرم

من هنوزم همینجوریم🥺

واسه منم همینطوره

ب پاهاتم درد میکشه پایین ؟ من اینجوریم

آره عزیزم‌منم اینجورمیشم

اگ خیلی شدید نیست و لکه بینی نداری معمولا طبیعیه اما اگ شدید و لکه بینی داری طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته دهم بارداری
مامان قلبم✨ مامان قلبم✨ هفته ششم بارداری