آره درد پریودی طبیعیه تا سه چهار ماه اول
کلا تا آخر بارداری این دردا هس هی میگیره ول میکنه
تا هفت هفته همینجوریه بعدش خوب میشی
خیلی طبیعیه بعضی وقتا درد مثل پریودی میگیری
اره منم همینطوریم نگران نکن خودتو هنوز من یکم کمر دردم دارم ولی با استراحت خوب میشم
طبیعیه عزیزم
اره عزیزم منم این حالتو دارم مثل درد پریودی
نگران نباش عزیزم منم گاهی اینجوری میشم
اره ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.