مامانا زیر دلم تیر می‌کشه گاهی اوقات طبیعیه؟

۸ پاسخ

آره درد پریودی طبیعیه تا سه چهار ماه اول
کلا تا آخر بارداری این دردا هس هی میگیره ول میکنه

تا هفت هفته همینجوریه بعدش خوب میشی

خیلی طبیعیه بعضی وقتا درد مثل پریودی میگیری

اره منم همینطوریم نگران نکن خودتو هنوز من یکم کمر دردم دارم ولی با استراحت خوب میشم

طبیعیه عزیزم

اره عزیزم منم این حالتو دارم مثل درد پریودی

نگران نباش عزیزم منم گاهی اینجوری میشم

اره ....

سوال های مرتبط

مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته دهم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری