۸ پاسخ

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p

گلم خب نی نی گاهی خستس دوسداره بخابه. اگر نگرانی. آب سرد بخور. شربت و چیزای شیرین بخور ب پهلو چپ یا راست بخاب فرق نمیکنه. تا لگداشو حس کنی❤️

یه چیز شیرین بخور و ۲۰ دیقه راه برو و بعد به پهلو چپ بخواب اگر تو نیم ساعت ۱۰ تا حرکت نداشت باید بری دکتر تا واستون سونو nst انجام بدن .چون کم شدن حرکت جنین اصلا خوب نیست

ببین ماه‌اخر کلا حرکت بچه کم میشه باید هواست باشه یک چیز شیرین بخور به پهلو بخواب بشمار ببین چند ضربه میزنه 4تا تو یک ساعت و 10تا توی دوساعت خوبه

بعد وعده های غذاییت حساب کن تقریبا تو یک ساعت حدود پنج شیش تا تکونم بخوره کافیه حالا ب هفته های من برسی خیلی کمترم میشه چون بچه هی بزرگ میشه هی جاش تنگ تر میشه تکوناش کلا بیشتر کش اومدنه تا اینکه بخواد ضربه بزنه

الان دست و پاشون تنگه کمتر تکون میخورن بیشتر کش و قوسه
بعضی وقتا از اینکه شما روز قبل کار زیادانجام داده باشین هم میشه

من اگه کم آب هم باشم حرکتش کم میشه اگه خودم خوابالو باشم هم تاثیر داره،یه چیز شیرین مثل آبمیوه بخور یک لیوان و به پهلوی چپ دراز بکش تا ۲ ساعت باید حداقل ۱۰ حرکت داشته باشه

یه چیز شیرین بخور به سمت چپ بخواب ۲۰دیقه
تعداد ضربات شو بشمار

سوال های مرتبط