خانما خوردن کشک خشک تو اقدام ضرر داره ؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من تو اقدام همچی میخورددددم فقط زرشک و زعفرون اصلا نمیخورم

اگ تنبلی داری نخور چون از لبنیات سرده

نه خوبه
فقط اگه جنسیت پسر میخوای نباید بخوری

ن خیلیم عالیه اتفاقا کلسیم داره از ماسته دیگه ماستم ازشیر شیرم چی داره 😁😁😅😅😅

نه عزیزم برای اقدام فقد سالم خوری کن وگرنه مشکلی نیس

ن گلم سر شار از کلسیمه

ن چه ضرری

سوال های مرتبط

هانی
‌ هانی ‌ قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هشتم بارداری