من تو اقدام همچی میخورددددم فقط زرشک و زعفرون اصلا نمیخورم
اگ تنبلی داری نخور چون از لبنیات سرده
نه خوبه
فقط اگه جنسیت پسر میخوای نباید بخوری
ن خیلیم عالیه اتفاقا کلسیم داره از ماسته دیگه ماستم ازشیر شیرم چی داره 😁😁😅😅😅
نه عزیزم برای اقدام فقد سالم خوری کن وگرنه مشکلی نیس
ن گلم سر شار از کلسیمه
ن چه ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.