۵ پاسخ

آره قشنگم نخور

اگه باردار باشی خوب نیست

بیش از حد نباشه نهایت یک فنجون مصرف کن

خیلی هم خوبه بخور طبیعی بکش و بخور

بله آب هویج یه عالمه هویجه برای همین ضرر داره خود هویجو بخوری ضرر نداره

سوال های مرتبط

در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
معجزه کن خداجون معجزه کن خداجون قصد بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
هانی
‌ هانی ‌ قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هشتم بارداری