۶ پاسخ

من نگرانم

دختر منم از دوماهگی اعتصاب شیر کرده کم میخوره 😑

نمیدونم بخدا

قهر کرده نازشو بکش کم کم بهش شیر بده طوری نیست خوب میشه

خب چرا اینجوری میشن

دیگه همینطور مبشن. بچه ما تا ۳ماهگی اینطور بود

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی