۸ پاسخ

زینک اکساید بزن

دخترمن زیاد میسوزه هرکارکردم خوب نشدپماد ان ان کالاندولا هرچی میزدم اصلا هیچی بعدمادربزرگم گف روغن جامدی که توخونه استفاده میکنیو بزن درمانش همینه اول گوش ندادم ولی یبار امتحان کردم اصلااب رو اتیشه شب قبل خاب میزنی فردا میبینی اثری ازسوختگی نیس توام امتحان کن

ان ان بزن سریع خوب میشه

کالاندولا و تریا ان ان قاطی کن بزن . بازش بزار تا هوا بخوره . پماد ریکاو هم عالیه

به نظر من ببر دکتر شاید روده اش درگیر التهاب باشه ولی اگه بیرون باشه پماد کالاندولا یا ان ان یا پماد سوختگی اردن هم خوبه

الهی بگردم براش
شاید یبوست داره
اونجوری شده

کالاندولا عالیه

ببر دکتر

سوال های مرتبط