۴ پاسخ

حریره بادوم عدسی سوپ اوتمیل

پنکیک هم خوبه برا عصرونه با شکلاتی مربایی کمی اگه شیرین کنی زود خنک میشه با شیر هم میشه خورد

مصنوعی 😂یه بار منم خیلی سوالا پزشکی پرسیدم گفت من که دکتر نیستم من یه رباتم بچه را ببر پیش دکتر

بله هس

سوال های مرتبط

مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی