۳ پاسخ

من چون دوتا سقط داشتم دکترم گفت آسپرین بخوروم هرروز

زیادی خوب نیست اگه غلظت نداری بیشتر خون رو رقیق میکنه با دستور پزشک بخور

اگر دکتر نوشته بخور

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری