۳ پاسخ

معمولا دوهفته

پسر من خودش دیگه نمیگیره شبا یه وقتایی چنان لج میگیره گریه میکنه هیچ جوره ساکت نمیشه نه رو پام میخوابه .... بهش پستونک میدم میاره بهم میده اینقدر این ور اون ور میخوابه همش میخاد بره تو پذیرایی وسایل بندازه جلوش میگیرم جلو در میشینم خلاصه بعد مدتی میخوابه بمیرم براش 🥲 آخه همش میخاد پنکه بندازه

وای و منی ک هنوز نتونستم ازش بگیرم

سوال های مرتبط