خانم ها به باسن پسرم چی بزنم خوب بشه

تصویر
۳۶ پاسخ

سودوکرم عالی هر دفه ک پوشکشو عوض میکنی اولن ک حتما با اب ولرم بشورش بادستمال مرطوب پاک نکن بعد خشک کن و سودو کرم بزن

حتمااا سودو‌کرم بخر زود خوب بشه طفلی بد سوخته

الهی 🥲🥲🥲
سودو کرم بزن دو روزه خوب میشه

اینم ریکاو

تصویر

مال پسرمنم همین جوری بود بردم پیش متخصص سه کرم داد دو تا رو اول باهم قاطیش کن بعد بمال اون یکی روزی سه. چهار بار بزن

یکی ریکاو هست که روزی چند بار بزن

تصویر

ای واییی بگردم بچه کباب شدههه🥲
با اب خنک بشورش
سودوکرم بزن
یا دونه به رو بریز توی اب جوش لعاب که انداخت لعابشو‌ بزن به بدنش فورییی جم‌میشه خوب میشه ضررم نداره

به پوشکش حساسیت نداره؟ حس میکنم به یه چیزی حساسیت داره یا پوشک یا پمادش.از دکتر بپرس که ریشه ای درمان بشه الآنم خوب بشه دوباره دو روز دیگه اوضاعش همینه

اگه شیر خودتو میدی شیرینی و گرمی نخور یه مدت

آردن بزن

باشه ممنون

عزیزم به حرفم گوش بده
برو کرم اردن روغن ماهی بخر زرده تیوپ کرمش
تند تند بزن براش عالیه من آبیشو دارم همیشه میزنم بچم نسوخته

شايد به ماي بي بي حساسيت داره

واي بچگي. چقدر اذيت ميشه 🤦‍♀️ سودو كرم عاليه

دلم براش کباب شددد ینیییی🥹

پماد ماری گلد خیلی خوب بود من میزدم

پسر من همینجوری بود دکتر بردم هر پمادی زدم خوب نشد خون میومد فقط روغن نباتی هر موقع بچه عوض میکنی بزن خوب میشه

مای بیبی نکن ااااخ عزیزم 🥲🥲🥲🥲🥲
پماد بزن کالاندولا پودر بچه روغن نباتی

البته اگر زود به زود عوضش می کنی و هر بار می شوریش ممکنه به برند پوشکش هم حساسیت داشته باشه پوشک شو عوض کن

اگر شیر خشک میدین احتمالا از اونم باشه

وااااای بگردممممم باید بعد هر بار پوشک عوض کردن بشوریش پماد بزنی براش زود به زود پوشک شو عوض کنی الان این طفلی رو ازاد بذارش براش کرم سودوکرم هم بگیر انشالله زود خوب میشه

ای وای الهی
بازش بذارید زیاد و ببرید دکتر

یاخدا چرا گذاشتی اینجور شه

روزی چند بار با آب نیمه گرم بشور اون قسمت رو
و باز بزار بعد پماد کالاندولا بزن

وای چرا اینجوری شده مگ میشه تا این حد سوختگی چیکارش کردی
کرم سوختگی اردن بزن یا فیروز
بزارش باز نبندش تروخدا از این به بعد زود زود عوضش کن

کالاندولا فقط بزن سریع خوب میشه

وای دلم کباب شد سر دخترمم خیلی تجربه کردم تریامسینولون ان ان و کالاندولا خیلی خوبه

چقدر پوشک بوده که اینجوری شده

ان ان بزن زود خوب میشه یکم بزار بدون پوشک بمونه گناه داره

عزیزم سودو کرم بزن حتما و بچه رو میخای بشوری حتما شامپو فیروز بزن به باسنش جوابه نرم میکنه نمیزاره هم اینجوری بسوزه

طفلی جیگرم کباب شدببرش دکتر

وای خداا ازاد بزارش مای بیبی نکن شورت بپوش براش و پماد کالاندولا یا کرم کودک فیروز ترمیم کننده و ضد التهاب بزن براش خوب میشه دوروزه

ای وای بیچاره مگه نمیشوریش من روزی چند بار می‌شورم خشک میکنم کرم میزنم

وایی پوستش کنده شده
پماد ان ان بزن زود خوب می‌کنه
روز ها چند ساعتی بزار کونش باد بخوره گناه داره بچه

الههههی بگردم مرتب بشور هر دفعه تعویض میکنی و اگه میتونی روزی چند دقیقه بازش بزار
کرم آردن به پسر من ساخت

آخ بگردم من کرم کالاندولا میزنم خوب میشه
پماد نه کرمشو بزن ببین خوب میشه

بذار یکم هوا بخوره توروخدااا بچه کباب شده

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان 💙سه تا پسر💙 مامان 💙سه تا پسر💙 ۶ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی