۸ پاسخ

دختر من وقتی شیر خودمو میخورد اسهال بود خوب وزن نمیگرفت دکتر گفت کمکی بده.

اگه بعد شیر خواب می‌ره
۶تا پوشک خیس داره
وزن گیری خوبی داره
شیرت کافیه

شیرخودم سیرش نمیکنه

من کمکی میدم چون بخاطررژیم حساسیت گاوی حس میکنم شیرم مقوی نبست بخاطرویتامین های شیرخشک بهش میدم

ولی اگه می‌دونی کافیه نده بچه عادت می‌کنه به شیرخشک ول میکنه بچه من ولکرد بهش شیرخودمو میدادم جیغ میزد

من کمکی هم میدم وزنش کم بود ۲۵۰۰ بود

منم فقط شیرخودمومیدم

گلم وزن تولدودوماهگیش چقدربود؟؟

سوال های مرتبط