۱۷ پاسخ

من ۳

4 میبندم

۵خیلی بزرگ

۴ و هم ۵

۶خیلی‌بزرگه

۵میبندم
وا ۶چخبره

من‌۴‌میبندم

من ۵میبندم

۴ وزنش ۹۸۰۰

منم از دیروز شروع کردم ۶ مولفیکس واسش میبندم حس میکنم خیلی راحته واسه تابستون اذیت نمیشه ۵ دیگه واسش کوچیک بود

۴

منم ۶ هانیز می‌بندم ، سایزش عالیه ، به حرف دیگران توجه نکن اصلا کار خودتو بکن

منم شش میبندم دیگه بعد این سایزی نیست مگه مایبی شورتی هفت بخری یا مانفی هفت
پنح و شش فقط در بلندی پوشک با هم فرق دارن

من 4میبندم😐

چ جالب من چهار می‌بندم هنوز🫤😑

منم ۶ میبندم

۵خیلی بزرگ

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری