من ۳
4 میبندم
۵خیلی بزرگ
۴ و هم ۵
۶خیلیبزرگه
۵میبندم
وا ۶چخبره
من۴میبندم
من ۵میبندم
۴ وزنش ۹۸۰۰
منم از دیروز شروع کردم ۶ مولفیکس واسش میبندم حس میکنم خیلی راحته واسه تابستون اذیت نمیشه ۵ دیگه واسش کوچیک بود
۴
منم ۶ هانیز میبندم ، سایزش عالیه ، به حرف دیگران توجه نکن اصلا کار خودتو بکن
منم شش میبندم دیگه بعد این سایزی نیست مگه مایبی شورتی هفت بخری یا مانفی هفت
پنح و شش فقط در بلندی پوشک با هم فرق دارن
من 4میبندم😐
چ جالب من چهار میبندم هنوز🫤😑
منم ۶ میبندم
۵خیلی بزرگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.