عزیزم بنظرم حیفه اینقدر هزینه کنی منم کلی هزینه کردم دخترم اصلا نگرفت شیشرو بی بی لند رو قبول کرد تاپیک قبلی عکس شیشه رو فرستادم برات توهم بگیر امتحان کن شاید گرفت
شیشه شیر دکتر بروان هم خیلی خوبه اینم اینستا اکثر پیجا دارن
وزنش کمه میخوای کمکی بدی؟
وقتی سه ماهه فقط سینه رو گرفته الان دیگه سخت میگیره ب نظر من الکی هزینه نکن صبر من غذا خور میشه کم کم بعدشم ک شیر پاستوریزه تو لیوان بده بازم خودت میدونی
هی اور شی رو امتحان کن عزیزم
من تو داروخونه ها دیدم ولی قیمتشو نمیدونم
سیسمونی ما نی نی داره ، سیسمونی مریم هم فکر کنم داشته باشه
عزیزم اینا خیلییی درصد نارضایتی بالایی دارع
عزیزم من از خیابان بهار تهران خریدم
عزیزم خودت میدونیا ولی این شیشه شیر الان قیمتش رو ۵تومن ۶تومن تو پیجای اینستا میفروشن
تو هر ۵ماه یا۶ماه یه بار باید شیشه شیر عوض کنی
اونت خوبه تقریبا بچه ها راحت تر میگیرن
ترب و دی جی کالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.