۳ پاسخ

اگه اشتباه نکنم فکر کنم ماهی ده تا

داروخونه باید بپرسی

تو ماه ۸ تا سهمیه است و اینکه میخوای بدونی چقدرش مونده باید بری داروخونه بپرسی
میتونی آزاد هم بگیری زیاد قیمتش فرق نمیکنه ولی همه داروخونه ها نمیدن فقط بعضیا

سوال های مرتبط