۸ پاسخ

منم نامنظمی بوده 10 روزم تأخیر داشتم 15 روزم بوده

عزیزم باید حتما امروز اقدام کنی شاید رو به اتمام بوده
روزهای دیگه هم بزن اگه پررنگتر شد یک روز در میان اقدام کن

خب اگه پررنگ شه یعنی آزاد شده یا قراره آزاد شه؟

به نظرت این اولشه یا آخرش چون این ماه دارو رشد فولیکول نخوردم چون مدوناه پیش سقط داشتم دیگه بهم نداد

هاله کمرنگ یا داری دورمیشی یا نزدیک اگه منظمی هر۲۸روز یکبار پریود میشی باید امروز کیت مثبت میشد اگه ۳٠روزه ای هنوز مونده تا مثبت شه بزن هرروز سرساعت منظم

کامل ناپدید بشه یعنی تخمک گذاری تموم شده

سیکلت چن روزس؟؟

ادامه بده ببین فردا پس فردا چطوره اگه هنوز خط کم رنگ بود یعنی هنوز نشده

سوال های مرتبط

مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری