قند دو ساعتم ۱۵۳ شده چه غلطی کنم؟؟ نمیخوام انسولین بزنم😭😭

۵ پاسخ

از قند اطلاعاتی ندارم فقط. می‌دونم تغذیه رو باید رعایت کنیم بزن هوش مصنوعی راهنمایی کنه

ببین نظر دکترت چیه

رژیم رعایت کن میاد پایین

من ازمایش گلوکزم بالا بود یه مقدار دوهفته مصرف پروتیینم رو بردم بالاتر و بجاش کربوهیدرات مثل نون و برنج و ماکارونی و سیب زمینی رو کم کردم و نون پروتیینه به جای نون سفید میخورم کلا قند مصنوعی رو کامل حذف کردم و روزی دو واحد میوه هم میخوردم ازمایش بعدیم نرمال نرمال شد

دو هفته قند رو کامل حذف کنید ببینید تغییر میکنه یا نه ولی خب باز هم تشخیص و حرف پزشک اولویت برای شما مخصوصا تو هفته ۳۵

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وهفتم بارداری