۴ پاسخ

صبر کن میده بهت

منم مثل تو هستم باید از روز شنبه شروع کنم ب دکتر رفتن

منم همینم کلی غر سر خود و خدا و... ولی خب چاره چیه چیزیو نمیشه تغییر داد

ما همش فکرمیکنیم مریضی وبچه دار نشدن اینا برای بقیس توقع اینو نداریم برای خودمون اتفاق بیوفته منم مثل توام بچه ندارم هنوزم نشدم چند روز پیشم فهمیدم یکی شیمیایی بود خیلی ناراحتی کردم و غصه خوردم واشک ریختم ولی تلاشمو کردم سرپا شدم تصمیم گرفتم دوباره ورزش شروع کنم با سالم خوری هرچی خدا بخاد میشه سر تایم خودش حتما صلاح نیست ک تاالان نداده البته از نظر خودم اینجوریه ب خودم اینجوری میگم

سوال های مرتبط