۹ پاسخ

قبلا میزدم خیلی اذیت میشد الان دیگه ن

قبلا میزدم ولی چون موفع کندنش کلی اذیت میشد دیگه نمیزنم
قبل حموم گوشاشو چرب کن

نه نزدم

من میخواستم بگیرم گیرم نیومد همینجوری دیگه هر دفعه بردمش حموم

من اوایل میزدم الان نمیزنم

نمیزنم

نه‌نمیزنم

بله خیلی خوبه

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

سوال های مرتبط

مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی