۴ پاسخ

میگذره عزیزم دو هفته ای این حالت هستی

والا عرضم ب خدمتت با هیچی دیگه سرگرم نمیشه حتی پیش باباشم نمیمونه.بهترین راه شال آغوشیه بنظرم اینو فقط امتحان نکردم

وای دختر منم همین جوریه اصلا واینمیسته پیش کس دیگه ای فقط بغل خودم

تواین سن وابستگی عاطفی پیش میاد طبیعی کم کم کم رنگ کیشه صبوری کن

سوال های مرتبط