۳ پاسخ

کاش برامن تاظهر میخابید پسرمن ده یازده میخابه شبم ۶-۷باربیدارمیشه صبح ۷نشده بیداره بعذم همش نق نق پاچه شلوارمنو گرفته گریه منم براش غذادرس میکنم😩😩

میگن بچه هایی که اینجور وابسته مادر هستن ، وقتی میخواین از کنارشون بلند شین لباس یا چیزی که بوی شمارو میده کنارش بذارین یا اگر شیر مادر میخوره یه کم از شیر مادر به پنبه یا پارچه ای برنین بذارین کنارش
من هم شنیدم مطمئن نیستم واقعیته یا نه

خیلی سخته منم نمیتونم بعضی وقتا

سوال های مرتبط