۹ پاسخ

گرمش نیست؟

پسر منم همینه وحشتناک گریه میکنه

پسر منم ۴شبه همینطوره نمیدونم چشه..جیغ و گریه های خیلی بدی میکنه تا بیدارمیشه اروم میگیره

شاید دندونش یا دلش درد میکنه

دقیقا مشکل منم همینه الان یه خانومی دیگم گفت

استامینوفن پاراکید بده

وای پسر منم همینه خیلی امشب دیدم اینجوری هستن بچه هاشون علتش چیه نفهمیدم منم

شاید از دندونشه عزیزم اذیته بچه

شاید میترسه قران بزار بالای سرش

سوال های مرتبط