۱۲ پاسخ

جگرمرغ میدم
ازهوش مصنوعی پرسیدم گفت خوبه واسه بچه ولی خوب پخته شه

جیگر گوسفند همه جوره امتحان کردم براش فقط ابپز دوس داره بدون رب

من جیگر گوسفند میدم بهش و دوسداره اتفاقا همین ظهری نهار جیگر گوسفند داشتیم

جیگر گوسفند فقط کبابی

جیگر گوسفند میدم
کباب میکنم میدم بهش

پسر من عاشق جیگر کبابی دادم بهش

جیگر گوسفند فقط دادم اونم کم میخوره

یکدفعه جیگر گوسفند دادم بهش دوست داشت خوراک درست کرده بود مامانم

جگر مرغدادم خوشش نیومد

جیگر مرغ دادم دوست داشت

من خودم خیلی دوس دارم هر نوع جیگر ولی گاهی جیگر مرغ میگیره شوهرم بقیه جیگرارو ن

جگر مرغ ک میگن خوب نیست و با سیب زمینی و لب انار و گوجه و نمک زردچوبه اینا تفت دادم له کردم با نون دادمش یکم خوردد

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی