نه دیگه شیرخوار نیستن که
آره دوسدارم برم خیلی دوسداشتم ببرمش هرساله نمیشد الان بنظرتون ببرم اشکال نداره چون شیر خواره که نیست
میخواستم برم ولی میرم روستا دیگه نمیرسم
نه سخته با دوتا بچه بری جاهای شلوغ
اه من نمیدونستم فرداشیرخوارگانه من هرسال میبرم فردااگه بشه میبرم نذرکرده بودم سالم بدنیابیادببرم
نه بابا
اگه بیدار بشم حتما . تا الان که بردم هر سال
قبلا یه بار بردم . حالا شب باید برم ببینم ساعت چند شروع میشه . خیلی دوست دارم مراسمش خیلی خوبه . احتمالا رفتم
آره حسینه رو به رو خونه مونه هرسال میرم اگه خدا قبول کنه
نه من از اولم نبردم.
سال اول که واقعا بدون پدرش سخت بود برام نگهش دارم.
بعد اونم شیرخوار نبود دیگه😁
ما تا ۱۱ میخوابیم..تا بیدارشیم دیگههمه مراسما تموم شده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.