۶ پاسخ

نه من اینطوری نیستم و نبودم چرا حالم زیاد بد میشد ولی به همه بو ها نه
هرکسی ویارش یه جوره عزیزم

سلام قشنگم من سیسمونی میفروشم‌سایت خرید دارم قیمتام‌خیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه‌۱۲۰ ت شلوار دونه ای ۸۵ت
اگه خواستی خرید کنی عضو کانال ایتا بشید
اینم لینک کانال در پیام‌ رسان ایتا
@karenshopingg

من الان شما دارید حرف میزنید درباره بو تهوع گرفتم

وااااای منم خیلی حالم بد میشه

اره مخصوصا مرغ 😑هزارتا چیز میریزم بوش بره ولی انگار مشکل از منه

منم به بوها و طعم ها حساس شدم‌ حالت تهو میگیرم

سوال های مرتبط

مامان حسین اقا مامان حسین اقا ۱ ماهگی
حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری