نه من اینطوری نیستم و نبودم چرا حالم زیاد بد میشد ولی به همه بو ها نه
هرکسی ویارش یه جوره عزیزم
سلام قشنگم من سیسمونی میفروشمسایت خرید دارم قیمتامخیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه۱۲۰ ت شلوار دونه ای ۸۵ت
اگه خواستی خرید کنی عضو کانال ایتا بشید
اینم لینک کانال در پیام رسان ایتا
@karenshopingg
من الان شما دارید حرف میزنید درباره بو تهوع گرفتم
وااااای منم خیلی حالم بد میشه
اره مخصوصا مرغ 😑هزارتا چیز میریزم بوش بره ولی انگار مشکل از منه
منم به بوها و طعم ها حساس شدم حالت تهو میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.