دیگه بزا معلوم میشه ولی بله انگار عکس از بین پاهاش و اوناهم بیضه هستن
انتی و انومالی هردو گفتن دختر؟؟
نه عزیزم
عزیزم الان دیگه موقع زایمانتونه چرا سونو ها هر کدوم ی چیزی گفتن برا جنسیت اخههه مگه میشهه
اخه دو سونو گفتن دختر قبل از یک ماه هم سونو دادم هم دختر دیروز سونو انجام دادم دکتر گفت پسره اخه میشه میگهه اصلا واضحه بیضاش بزرگه 😂
هیچی مشخص نیست که
الان کسی هم نظری بدی همینجور شانسی یه چی گفته 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.