۱۰ پاسخ

سیدرال خیلی خوبع

من اینو دکترم نوشته مصرف میکنم عزیزم

تصویر

اصلا توان قرص خوردن ندارم
نمیخورم والا

من معدم و گوارشم مشکل داره ایزی ایرون میخورم

فروفورت گاین میخورم،اذیت نشدم تاحالا خدا روشکر

میگفتم چرا بعد خوردنش معدم اذیت میشه فکرمیکردم از بارداریه نگو از قرصه نمیسازه😑

من این مدل کپسولی رو میخورم

تصویر

ففول بهترینه

من ففول میخورم

فروفورت دئودنال میخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری