سیدرال خیلی خوبع
من اینو دکترم نوشته مصرف میکنم عزیزم
اصلا توان قرص خوردن ندارم
نمیخورم والا
من معدم و گوارشم مشکل داره ایزی ایرون میخورم
فروفورت گاین میخورم،اذیت نشدم تاحالا خدا روشکر
میگفتم چرا بعد خوردنش معدم اذیت میشه فکرمیکردم از بارداریه نگو از قرصه نمیسازه😑
من این مدل کپسولی رو میخورم
ففول بهترینه
من ففول میخورم
فروفورت دئودنال میخورم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.