خانوما من ۲۵ هفته رفتم سونو بچم وزنش ۷۰۰گرمه نرماله‌؟

۳ پاسخ

آره خوبه
منم 25 هفته و 2 روز رفتم 750 بود

فک کنم نرمال باشه منم ۲۵هفته و دو روز ۷۶۰ گرم بود گفت وزنش خوبه

فکرکنم خوب باشه من ۲۴هفته۶۵۰بود. گف لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان تابان 🌞 مامان تابان 🌞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان روشا🤎 مامان روشا🤎 هفته سی‌وششم بارداری