۸ پاسخ

واسه منم همینجوریه🤣🤣

دردم داری تو انگشتات؟

ازمایش روماتیسم بده

عزیزم ناخنات کاشته

در رفته شاید

نشکسته یه وقتی
ضربه خورده باشه

مال گوشی دست گرفتنه

بخاطر کمبود ویتامینه

سوال های مرتبط