واسه شیرخوارگان چی تن بچه هاتون میکنین؟

۷ پاسخ

سبز گرفتم روش زده یا علی اصغر

من مشگی گرفتم با سربند یاعلی اصغرببندم سرش

سرهمی سفید

من لباس مشکی گرفتم باچفیه

مگه لباس نمیدن ؟؟؟

فرق‌نداره اگه مشکلی باشه یا سرمه ای بهتره

من رامپر خریدم باجوراب وسربند

سوال های مرتبط

مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی