من تو قابلمه های خودمون که غذا میپزم مگه فرقی میکنه این ادا بازیا چیه
سلام عزیزم شما پتودورپیچ وقنداق فرنگی کودک چیزی ندارین که نیازنداشته باشین بدین به من دستم تنگه خداخواسته باردارشدم 😔😔
من قابلمه استیل که مال خودمون بود کوچکترین سایزش
قابلمه شیشه ای
من تو شیشه ای میپزم براش
شیشه ای و استیل خوبه
من استیل کوچیک گیرم نیومد
روحی کوچولو خریدم
من پارس استیل سایز ۱۴ خریدم واسش ولی هنوزم بزرگه دنبال یه چیز کوچیکترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.