۱۵ پاسخ

عزیزم اگ ادامه دار بود حتما برو دکتر ک برات آمپول بزنه
حتما نسکافه زیاد بخور
نباید بعد از زایمانت سرتو تکون میدادی قشنگم ❣️

قهوه و اب زیاد بخور

فقط مایعات زیاد ببین یعنی خیلی ها حتی اگه میتونی برو سرم بزن من بستری شد انقد دردم زیاد بود 6تا سرم پشت هم زدم تا آروم شدم

تند تند قهوه چای بخووور

تبریک ب همتون ک نوزاد دارید

من‌ الان ۵ روزه دچارشم

سر درد فقط قهوه👌🏻

نسکافه زیاد بخور

تا سه چهار روز خوب میشی

من خوردم یکم خوب شدم هربار قهوه میخوردم

مایعات زیاد بخور

سلام گلم اره منم اینجور شدم خیلی درد داره قهوه بخور با دلستر بخر بخور یکم مسکن میشی

سزارین کردی

بعد عمل میگن تا چند ساعت نباید تکون بخوری و اینکه نباید حرف بزنی رعایت کردی؟؟

باهیچی فقط شیاف آرومش میکنه

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی