۹ پاسخ

ینی ما بگیم بده بهش میدی؟خب تلاش کن شیر بخوره😐

امنیش درگیرم نه ای خوم دخوا نه ای ایشک دبه هر چونکی به ده خه وی کم جا بیدمه دنا نای خوا فقط دستی دخوا
ده پتوی دا رای ژنه بزانه اگه نوست جا شیری بدیه

کچه زویه جله

مامانی کورکت هر چاک نبو؟؟؟
ددانی نهاتوته دره؟

کچی منیش دو سه هفته یه وایه به زوری شیری ددمه
بردمه کن دکتر شکاری کوتی شاید ددانی به

رفلاکسی هیه؟

به قطره چکانی بیدیه

من اینجوری شد پسرم شیر دوشیدم پستونک دهنش آروم با قطره چکون ریختم دهنش

بله فعلا زوده مگر به تشخیص دکترش

سوال های مرتبط