خانوما کسی لیدی میل استفاده میکنه؟
تاثیرش چجوریه

۴ پاسخ

من ۳۶ هفته استفاده کردم روزی چهار قاشق ۱۸۵۰ بود پسرم به دنیا اومد ۳۳۰۰

من یک هفته مصرف کردم هفته دوم هم خیلی کم مصرف کردم
بچه ۱۹۰ بود شد ۳۰۰ توی دو هفته
البته در کنارش هر روز حلیم ک شیر موز و مغزیجات خوردم

وقتی ۱۸ هفته بودم مصرف کردم
دیگه قندم رفت بالا دکتر گفت نخور

من دو هفته استفاده کردم ۳۰۰گرم ب وزن جنین اضافه کرد

من 5 قوطی گرفتم خوردم دریغ از 100گرم وزن

سوال های مرتبط