۵ پاسخ

آره عزیزم منم دقیقا امروز ساعت ۵صبح دردام شروع شدن وقتی اومدم ۲سانت بودم ولی هنوز زایمان نکردم

آره فدات از علایم زایمان دل درد هستش و انقباض

آره عزیزم هنوز اوایلش هست پیاده روی و ورزش کن دوش آب گرم هم بگیر برات خوبه

از صبح ساعت 5 که بیدار شدم ده دیقه نخوابیذم اصلا خواب به چشمم نمیاد

اره دیگ هی ازین دردا داری تاموقعی که منظم باشه همراه انقباض بشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری