این مکمل هارو خریدم برا دخترم خوبت ؟؟؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من مولتی دکتر گفت این مارکو بگیرم بدم،راضی هستم خیلی خوبه

جعبه آهنش چرا اینقدر بزرگه مگه چیا توش داره؟

منم دقیقا همین دوتارو میدم به دخترم

آره گلم خوبن

اره عزیزم عالی
سیدرال و چند گرفتی؟من ۲،۳ روز پیش ۸۸۰ گرفتم

آره عالی

من این مارک میدم مولتی

اره بهترینه

عاليه هر دو

آهن شو شب نیم ساعت قبل و بعدش نباید شیر بخوره تا آهنش جذب بشه
یه پودر هم داره توش بریز تو قطره قشنگ هم بزن تا قاطی بشه
هر دو تاش و بعد از اینکه در شو باز کردی بزار تو یخچال
اون مولتی ویتامین هم بهتره معده پر داده بشه ،من خودم بعد صبحانه میدم به دخترم

عالین👌

آره خوبن

دوتاشم عالیه

آره هر دو عالیه

سوال های مرتبط

مامان 𝐍𝐨𝐲𝐚𝐧👑💛 مامان 𝐍𝐨𝐲𝐚𝐧👑💛 ۱ سالگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی