شیر میدی نخوری بهتره تحمل کن چون تازه هم زایمان کردی چیزای سرد نخور آب جوشیده رو بذار ملایم بشه از اون بخور یا آب شیر هندوانه هم میگن تا چهل روز بد نخوری بهتره دردا طبیعی من هفته اول و دوم دوباره مثل دوره حاملگی درد و فشار اومد سراغم که عادی میگن چون عضلات شل شده و بعد کم کم رحم میاد سرجای خودش بخاطر اونه
بت ندادن؟ مسکنو
نوافن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.