من واسه درد پریودی و پا‌دردم‌ مسکن میشه بخورم؟

۵ پاسخ

برا پا دردت استامینوفن ۳۲۵ بخور ساده

من میرفتم سرم و اپوتل میزدم یعنی استامینوفن تو سرم

من گفتم دردام مث توعه رفتم الان سونو گفت سر بچه کامل اومده تو لگن
طول سرویکسمم ۱۶شده
حالم خیلی گرفته شد😖

من الان قرصمو خوردم شکمم سفت شده یکم درد پریودی هم دارم اسم قرصه یادم رف ایزوپرین شاید باشه

استامین افن ساده روزی یکی مجازه

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی